Хабарландыру қараулар санын қалай арттыруға болады

Адамдар интернетте ақпарат іздегенде, анықтамалық ақпарат, жаңа фильм, сұлулық салоны, автосервис немесе жөндеу үшін шеберді іздеу маңызды емес-ең алдымен Google немесе Яндекс іздеу бетін ашады және оған қажетті сұрау енгізеді.

Көпшілігі осындай сауалдардың пайдаланушылар жинайды бірдей, оның ішінде іздеу жүйесін қалыптастырады, түйін сөздер.

Сіздің қызмет, өнім сипаттамасы осындай сөз тіркестері мен сөздерді қою, ал ең жақсы тақырып-сіз өз клиенттеріне хабарландыру табуға көмектеседі.

Тек жарнамаға көптеген кілттер қосудың қажеті жоқ, себебі іздеу жүйелері оны бұзушылық ретінде анықтай алады (іздеушілерде ережелер бар) және сүзгілер мен санкциялар енгізе алады.

Нәтижесінде сіздің хабарландыру іздеу таспасында соңғы көрсетеді.

Жұмыс формуласы: бір кілт – бір хабарландыру.

Сіздің компанияңызда бірнеше қызмет көрсетсе де-бір сұрау салу арқылы әр қызмет үшін бөлек хабарландыру жазу керек. Сондықтан сіз ұсыныстарыңызды қарау санын арттыра аласыз.

Хабарландыру жазудағы кішкентай қилықтар

«Қызметті ұсыну» қиын сияқты көрінеді-хабарландыру алды және жазды.
Жазған. Қоңыраулар аз немесе мүлдем жоқ.

Алдымен сіздің клиент атынан хабарландыру оқып көріңіз.
Ал сіздің клиентіңіз кім? Сіз өз қызметтеріңізді кімге ұсынасыз?
Оның бейнесін елестетіңіз –
Оған не қажет? Қандай міндеттерді шешуге қалайды? Қандай проблемалардан құтылғысы келеді?
Сіз не істеу туралы қандай білім бар?
Сіз оған не ұсына аласыз? Неге клиентке сіздің қызметіңіз қажет?

Осыған орай, бұл мәселелер өзінің жариялау мен пікірлерді көбірек болады.

Сізге қоңырау шалып, не үшін дер кезінде жауап мәміле жасау мүмкіндігін арттырады

Өзінің практикалық тәжірибесінің арқасында көптеген кәсіпкерлер телефон қоңырауына уақытылы жауап берудің маңыздылығын біледі. Бұл клиентті «сіздің ұсынысыңыздың» егжей-тегжейлерімен таныстыру мүмкіндігі ғана емес, сондай-ақ оны сіздің клиенттеріңіз қалаған қызмет немесе орындалған жұмыс үшін тиісті сапа мен қолайлы баға алатындығын сендіру мүмкіндігі. Және тиісінше мәміле жасасу.

Интернет пайда болғаннан кейін компаниялардың өз қызметі туралы ақпаратты көптеген хабарландыру сайттарында тегін ұсынуға мүмкіндігі бар. Және мұндай мүмкіндік біздің платформада бар.

Тұтынушы хабарландыру бойынша қоңырау шалған кезде не күтеді.
Бірінші кезекте ол өзіне қажетті кәсіпқойларға жүгінгенін Растауды алғысы келеді. Ол үшін қызмет туралы, компания туралы, тұтынушы қалай және қандай мерзімде қалаулы болады деген сұрақтарға жауап беру қажет.
Екіншіден, қарапайым құрмет күтеді. Қызмет көрсету, Қызмет көрсету/тауар сапасы туралы оның күмәндері дамиды деп күтуде. Оны алдамайды және шын мәнінде тиісті бағаны ұсынады деп күтеді.

Содан кейін ғана, тұтынушы барлық ұсыныстармен танысқаннан кейін, оның қорқынышын қайда тыныштандырды және өз бетінше шешім қабылдауға құқық берді деп күткен компанияның пайдасына таңдау жасалады.

Тапсырыс берушілерде қалаған қызметтерді қайда ұсынатыны немесе қажетті жұмысты кім орындай алатындары туралы қажетті ақпаратты іздеуге уақыт бар ма? Көп жағдайда өтінімді қалдырады және өз уақытын артық жұмсамай қызмет көрсетушілерден ұсыныстар күтеді.

Profimarket командасы жарнамалық-ақпараттық алаңда өз пайдаланушылары үшін мамандарды өздерінің қажеттіліктері туралы хабардар ету мүмкіндігін іске асырды. Сіз кез келген қызметке өтінімді жариялап, қажетті қызметтерді ұсынатын компаниялардан ұсыныстар ала аласыз. Тұрмыстық қызметтер немесе жөндеу қызметтері, үйге немесе кеңсеге арналған Клинингтік қызметтер болсын. Жолаушылар тасымалы және жүк тасымалы. Мүмкін Сізге қандай қызмет бухгалтердің немесе алғыңыз келе ме заңгердің кеңесін.

Біздің платформада өз қызметтері мен ұсыныстары туралы хабарландырулар орналастырған компаниялар сіздің қызмет саласы бойынша электрондық пошта немесе СМС арқылы келіп түскен өтінімдер туралы міндетті түрде Profimarket командасымен хабарланатын болады. Осылайша сіздің клиент үшін өз қызметтерін уақтылы ұсынуға мүмкіндігіңіз бар.

Сізге табыс тілейміз, ал Сіздің бизнесіңізге гүлдену тілейміз.

«Хабарландыру үшін не жақсы – бірегей сауда ұсынысы, қысқаша немесе ақпарат?»

Көптеген хабарландыруларды қарастыра отырып, хабарландырудың авторы ұсынады.
Олардың арасында қысқа хабарламалар бар,мысалы «пластикалық терезелер».
Нені түсіну қиын?
Дайын терезелерді сату. – Бұл терезелер қандай? Өндіруші кім?
Пластикалық терезелер жасау. – Қандай стандарттар бойынша? Қандай материалдан?
Ал монтажды кім жасайды?
Немесе
«Сантехникалық қызметтер».
Унитаз бөшкесінен қабырғаның жоғарғы бөлігінде тілім қазылды. Барлық ештеңе болар еді, бірақ үйде кішкентай бала, өткір шеті туралы кесіледі. Керек деген унитаз.
Шалған.

  • Сәлеметсіз бе, маған керек ескісін унитаз және орнату.
  • Біз унитаздарды ауыстырмаймыз, біз крандар мен құбырларды өзгертеміз.
    Сіз қалай ойлайсыз, қанша «осындай хабарламалар бойынша» мен қоңырау шалдым?
    Менің балаларымды бір – онда тізбесі, орындалатын жұмыстар.

«Бірегей сауда ұсынысымен»хабарландырулар бар.
Пластикалық терезелер жасау. –
«Сіз өндірістің барлық кезеңдерінде, өлшеуден монтажға дейін процеске тартылмаған едіңіз.»

Маған, осы салада алыс адам ретінде, тек қана жорамалдауға тура келеді.
Ашық айтқанда, болжамдар өте қуанышты суретті салды.
Егер мен жаңа терезені орнату қажет болса, ал мен үшінші қабатта тұрамын…
Терезені өлшеу және монтаждау қайда істеу керек?
Немесе…
Жоқ, мені және менің пәтеріне есікті өзіңіз ашқыңыз?
Әрине, мен оған кімнің хабарландыруында жазылған: «пластикалық терезелер жасау. Жеткізу. Өлшеу мен монтажды келісеміз, Сізге ыңғайлы уақытта жасаймыз. Терезе мен фурнитураға кепілдік.»

Сіз қандай да бір қызметке тапсырыс бердіңіз бе? Пәтерді немесе автокөлікті жөндеу, көйлек тігу немесе шаштараз қызметі?
Қандай хабарламалар бойынша өзіңіз қоңырау шаласыз?
Егер олардың нақты және айқын жазылған КЕЖ?
Ақпарат қысқаша, дәйекті және ақпараттық қай жерде беріледі?

Хабарландыру жазу кезінде, сіздің клиент туралы қамқорлық.
Тапсырыс берушінің уақытын ғана емес, сонымен қатар Сіздің уақытыңызды да, сондай – ақ ақшаны да (телефон байланысы үшін ақы төлеу керек) пайдасыз шығын-болашақта сенімсіздік пен сенімсіздік тудырады.
Өз бизнесіңді сақта!

Хабарландыру платформасында қандай артықшылықтар бар

Көптеген компаниялар жоқ маркетолог штатында мәселелер бар дамытумен байланысты. Бизнес жарнамасына байланысты мәселелерді өз бетінше шешуге тура келеді. Іздеу тәсілдерін табу клиенттерді және ақша жұмсауға емес,.
Қызмет көрсету болып табылатын компаниялар мен кәсіпкерлер сияқты тұтынушылардың өз қызметтері мен компаниялары туралы хабардар болуын анықтау.
Бұл туралы сөйлесейік.
«Сіздің қызметтеріңіз не біледі және қанша сұранысқа ие екенін» :

  • нарықты талдау-уақытты үнемдеу және маркетингтік агенттікке тапсырыс беру;
  • сауалнама жүргізу-уақыт бойынша шығындарды талап етеді, өз күштерімен іске асыруға немесе маркетингтік агенттікке тапсырыс беруге болады;
  • хабарландыру арқылы тесттерді өткізу-өз күшімен жүзеге асыру, уақыт бойынша шығындарды қажет етеді, тегін.

Сіз хабарландыру арқылы тестілеу өткізу опциясы ең аз шығынды екенін көріп, оны қарастырамыз.
Бұл компанияны жарнамалық-ақпараттық платформа арқылы жүзеге асыруға болады.
Ол үшін сіздің қызметтеріңіздің хабарландыруларының кемінде үш нұсқасын жазу және платформада жариялау жеткілікті. Егер сіздің компанияңыз бірнеше қызмет немесе тауар түрлерін көрсетсе-әр қызмет/тауар үшін жеке хабарландыру жазу.
Компанияның қараулары мен өтініштерінің саны бойынша статистиканы жүргізіңіз, сондықтан сіз нарықтағы сұранысты және тұтынушылардың сіздің қызметтеріңіз туралы білімін анықтай аласыз.
Бұл әдіс сіздің қызметіңіз туралы ешкім білмеген кезде стартаптар үшін де пәрменді.
Өйткені жарнамалық – ақпараттық платформада бірқатар артықшылықтар бар, атап айтқанда:
Жедел тегін хабарландыру – тіркелу жеткілікті.
Платформаны жылжытумен мамандар айналысады-Сіз үшін тегін.
Платформада каталогизатор бар-адамдар күш-жігерсіз тиісті айдарда қажетті хабарландыру таба алады.
Сіздің ұсыныстарыңызды жылжыту қосымша ақылы қызметтер-компания үшін де, жеке кәсіпкер үшін де қолайлы баға. Сайтты жарнамалау үшін бюджетпен салыстырғанда өте аз.
Сіздің компанияңыздың ашық байланыстары-тікелей хабарласу мүмкіндігі.