Хабарландыру жазудағы кішкентай қилықтар

«Қызметті ұсыну» қиын сияқты көрінеді-хабарландыру алды және жазды.
Жазған. Қоңыраулар аз немесе мүлдем жоқ.

Алдымен сіздің клиент атынан хабарландыру оқып көріңіз.
Ал сіздің клиентіңіз кім? Сіз өз қызметтеріңізді кімге ұсынасыз?
Оның бейнесін елестетіңіз –
Оған не қажет? Қандай міндеттерді шешуге қалайды? Қандай проблемалардан құтылғысы келеді?
Сіз не істеу туралы қандай білім бар?
Сіз оған не ұсына аласыз? Неге клиентке сіздің қызметіңіз қажет?

Осыған орай, бұл мәселелер өзінің жариялау мен пікірлерді көбірек болады.

Пікір үстеу

Э-пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер * таңбаланған